KEP (Kayıtlı Elektronik Posta)
TÜRKKEP; sağladığı Kayıtlı Elektronik Posta (KEP) hizmeti sayesinde her türlü ticari, hukuki
yazışma ve belge paylaşımlarınızı gönderdiğiniz biçimde korur, alıcının kim olduğunu kesin
olarak tespit eder ve içeriğin kesinlikle değişmemesini sağlar. Bu sayede yasal olarak geçerli ve güvenli, kesin delil haline getiren bir sistem sunar.
Kayıtlı Elektronik Posta iletisi hukuki geçerliliğe sahip bir belgedir. KEP sistemi ile Elektronik ortamda gönderilen ve alınan her ileti, mahkemede bir delil niteliği taşır. Bununla birlikte teslim edilmeme, okunmama ya da spam’a düşme gibi tüm sorunları ortadan kaldırır.
KEP sistemi; arşiv, posta, kargo, baskı, toner, lojistik ve depolama maliyetlerinde ciddi oranda tasarruf sağlar.


SAP KEP Entegrasyon Modülü
TÜRKKEP, SAP uygulama ortamı için özgün olarak geliştirdiği ve temel güven hizmetleri işlevlerini içeren entegrasyon çözümü (Trust Services Integration Application with SAP technologies) ile SAP’nin OEM (Original Equipment Manufacturer - Orijinal Ürün Üreticisi) partneri oldu.
Kısa süre içerisinde SAP marketplace (pazaryerinde) de yer alacak olan SAP Güven Hizmetleri Entegrasyon Uygulaması, sunucu veya istemci katmanlarında her türlü belgenin 5070 sayılı Kanun’a uygun Nitelikli Elektronik Sertifika ile her imza profilinde ve tüm belge türlerinde imzalanabilmesini ve imzalı belgelerin doğrulanabilmesini sağlıyor. Çözüm ile ayrıca, Kayıtlı
Elektronik Posta hesaplarına bağlanarak KEP iletisi gönderme ve alma, yıl içinde yayınlanması planlanan güncelleme ile de EYP paketi oluşturma, gönderme ve alma gibi temel güven
hizmetleri işlevlerini de SAP ortamından çıkmadan, kurumsal iş akışlarının içinde kullanmak olanaklı hale geliyor.
Yeni Nesil e-Defter Çözümü
TÜRKKEP Yeni Nesil E-Defter Çözümü, yerinde kurulumla e-Defter kullanan büyük ölçekli firmaların defter hazırlama ve gönderim süreçlerine kolaylık ve hız kazandıran bir uygulamadır.
Şirketlerin e-Defter’i artan müşteri ve işlem hacimleri nedeniyle büyürken; defterin hazırlanması, şema/şematron kontrolleri, imzalanması ve Gelir İdaresi Başkanlığına (GİB) gönderilmesi gibi süreçler ciddi zaman kaybına neden olur. TÜRKKEP tarafından geliştirilen Yeni Nesil E-Defter Çözümü, bu problemlerin tamamen ortadan kalkmasını sağlar. TÜRKKEP Yeni Nesil E-Defter Çözümü ile şirketlerin defter hazırlama ve gönderim süresi 15 günden 1 güne iner. Modern, anlaşılır ve kullanıcı dostu bir arayüze sahip olan TÜRKKEP Yeni Nesil E-Defter Çözümü sayesinde şirketler, iş gücünden büyük oranda tasarruf sağlarken, iş verimliliklerini de aynı oranda artırabilir.
